Module 1

1. Welkom

Van harte welkom bij mijn programma.

Ik ben ontzettend benieuwd naar jou en ik kan niet wachten op alle resultaten die je gaat boeken.

Wie ben ik?

Ik dacht altijd dat ik gezond bezig was

Ik had vroeger vaak hoofdpijn tot migraine aan toe, buikpijn (pds), overgewicht en vaak vermoeid. In de avond lag ik na het eten doodmoe op de bank, geen enkele puf meer. Eigenlijk dacht ik op een gegeven moment dat het normaal was. Ik at best gezond, DACHT IK! 

Waar sta jij nu?

Wat eet jij nu?

Om je goed en gericht te kunnen adviseren, wil ik graag weten wat jij nu eet en als je wilt afvallen ook graag hoeveel je ervan eet? Ook wat je drinkt, hoe je je voelt en hoe je slaapt. Alles staat in verband met elkaar namelijk! Download het voedingsdagboek en vul deze zo nauwkeurig mogelijk in. Vind je het geen fijne format, het mag ook in een schrift, excel of gewoon in word. Als je het maar kan opsturen naar me.

Omschrijf je doelen

Zonder doel geen richting

Het is ontzettend belangrijk om te weten waar je heen wilt. Wat wil je bereiken? Betere conditie, meer energie, 15 kilo afvallen? Hoe duidelijker je je doelen omschrijft hoe eerder je dit bereikt. Download het werkboek en omschrijf je doelen.

Kauwen

Spijsvertering begint in je mond

Heb je vaak opgeblazen gevoel of eet je teveel?

Let dan op hoe vaak en en hoe goed je kauwt. In deze video vertel ik je er meer over.

Visualiseer je doelen

Zie je doel voor je

Net zoals dat het belangrijk is om je doelen te omschrijven, is het van belang dat je je zelf daar al ziet. Wil je 15 kilo afvallen? Visualiseer dit, zie je zelf voor de spiegel staan met je favoriete broek die je al heel lang aan wilt. Luister naar de audio.

2. Boek een consult

Plan een online consult in met Esma

Heb je je voedingsdagboek ingevuld?

Geef je voorkeursdag aan wanneer we je we jouw voedingsdagboek kunnen bespreken en de eerste stappen kunnen gaan zetten. Ik mail je zo snel mogelijk terug voor de tijd. Heb je al vragen? Stel ze gerust alvast, dan kijk ik er alvast naar.