Hi ik ben Esma

Voedingsdeskundige, longevity coach en hormoonfactor trainer

Vind je het lastig om een gezonde leefstijl vol te houden?

Heb je geen idee wat je moet eten om gezond te blijven?

Vind je het te tijdrovend, ingewikkeld en demotiverend?

Dat hoor ik heel vaak.

Ik maak het makkelijk voor je. Je krijgt 5 makkelijke recepten voor je ontbijt en lunch. Je ontvangt een boodschappenlijst voor de hele 5 daagse.

Denk je nu, oh maar ik lust heel veel niet. Of ik eet geen gluten, of ik mag geen lactose. Er staan verschillende opties in. De challenge is geheel
gluten,-lactose en suikervrij en anders staat er een alternatief in.

Er is voldoende keuze.

Doe je mee? Meld je gauw aan.

5 Daagse Groente

Ontbijt & Lunch Challenge

Meld je hieronder aan voor deze CHALLENGE

                                 Via onderstaande knop ga je naar de

                                                   betaal omgeving.

                    Vergeet niet na betaling nog je gegevens in te vullen in het     

                                                  volgende scherm.

Groente Ontbijt Challenge

Start de dag goed en ontbijt met groente.
In heel veel landen is het helemaal niet gek om met groente te ontbijten. Zij vinden het juist gek dat wij ontbijten met een boterham met hagelslag of jam. Dat vinden zij een toetje.
Als je kijkt naar de hoeveelheid suiker, dan kunnen ze daar nog weleens gelijk in hebben! Je blijft veel langer verzadigd als je ontbijt met voldoende vezels, eiwitten en vetten.
Want hoeveel groente eet een gemiddeld persoon op een dag?
De meeste mensen komen niet aan de ADH groente. Zelfs die 250 gram die aanbevolen wordt is eigenlijk te weinig.
Veel mensen krijgen na een uur of twee alweer trek. Dat komt waarschijnlijk omdat het ontbijt niet voedzaam genoeg was. Je lichaam vraagt om voedingstoffen als het honger heeft en niet om een Sultana of ontbijtkoek!
Want als het ontbijt veel koolhydraten bevat, zoals ontbijtkoek of een boterham met jam, dan blijft je lichaam de hele dag om koolhydraten vragen. Omdat de bloedsuikerspiegel niet stabiel is gebleven.
Je bloedsuikerspiegel stijgt en daarna daalt deze weer heel snel omdat je lichaam veel insuline aanmaakt om je bloedsuikerspiegel weer omlaag te krijgen en dan komt de dip! In deze dip krijg jij weer trek in koolhydraten (suikers).
Als het ontbijt voldoende vezels, eiwitten en vetten bevat dan blijft de bloedsuikerspiegel stabiel en blijf je veeel langer verzadigd.
Ik heb iets leuks voor je, een Gratis Groente Ontbijt Challenge, doe je mee?
Je krijgt elke dag 5 dagen lang een tip om mee te ontbijten. Je krijgt alvast een boodschappenlijst voor de hele week. En ik beloof, het zijn geen ingewikkelde ontbijtjes of ingrediënten.
Komt het nu niet uit? Meld je aan en bewaar de recepten voor een moment dat het wel uitkomt ????

 

Doe je mee? Meld je gauw aan.

Praktische informatie

  • Je ontvangt eerst een mail ter bevestiging. Na betaling komt er nog een scherm om je gegevens in te vullen, anders sta je neit op de lijst.
  • een paar dagen voordat we beginnen ontvang je de boodschappenlijst
  • Elke dag ontvang je recepten voor volgende dag/ochtend.
  • Maar hier ben je natuurlijk vrij in, je kan ook een paar recepten afwachten
  • Heb je vragen? Schroom niet en mail me gerust.

 

Doe je mee? Meld je gauw aan.